PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
4 (2000) | nr 1 | 21--34
Tytuł artykułu

Reorientacja w zarządzaniu jako warunek podniesienia konkurencyjności polskich przedsiębiorstw

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Management's Reorientation as a Condition of Raising Competitions of Polish Companies
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Powołując się na różne źródła w literaturze ekonomicznej, autor podkreśla znaczenie zmian orientacji w zarządzaniu przedsiębiorstwem w procesie dostosowań do nowych warunków konkurencji. Istotę rozważań stanowi zarządzanie przez wartość oraz zarządzanie strategiczne, jako wyraz orientacji strategicznej, rozumianej jako wytyczanie kierunków, form i sposobów rozwoju przedsiebiorstwa w konkurencyjnym otoczeniu.
EN
An author emphasises a role of changes of orientations in the companies' management in the process of adoption to the new conditions of competition. The most important thing is management by value and strategic management as a sign of strategic orientation that means ways' laying, forms and ways of companie's development in competitive environment. (A.Ł.)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000008171

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.