Warianty tytułu
Management's Reorientation as a Condition of Raising Competitions of Polish Companies
Języki publikacji
Abstrakty
Powołując się na różne źródła w literaturze ekonomicznej, autor podkreśla znaczenie zmian orientacji w zarządzaniu przedsiębiorstwem w procesie dostosowań do nowych warunków konkurencji. Istotę rozważań stanowi zarządzanie przez wartość oraz zarządzanie strategiczne, jako wyraz orientacji strategicznej, rozumianej jako wytyczanie kierunków, form i sposobów rozwoju przedsiebiorstwa w konkurencyjnym otoczeniu.
An author emphasises a role of changes of orientations in the companies' management in the process of adoption to the new conditions of competition. The most important thing is management by value and strategic management as a sign of strategic orientation that means ways' laying, forms and ways of companie's development in competitive environment. (A.Ł.)
Rocznik
Numer
Strony
21--34
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000008171