Warianty tytułu
Creation of Image by Managers
Języki publikacji
Abstrakty
Autor wyjaśnia czym jest własny wizerunek (image) menedżera oraz omawia istotne elementy kształtowania własnego wizerunku. Są to: autoreklama, wiarygodność, solidna wiedza fachowa, technika transferu i benefitu, kreatywność, technika penetracji oraz krytyczna ocena własnego wizerunku.
The author describes the influence of the free market rules on interpersonal relations. This has been manifested by a conscious creation of its own image by representatives of some professional groups. Several basic techniques of creating the image by managers has been given. (original abstract)
Rocznik
Tom
Numer
Strony
125--130
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Armstrong M.: Jak być lepszym menedżerem. Warszawa: Dom Wydawniczy ABC 1997.
- Coleman R., Barrie G.: 525 rad jak być lepszym menedżerem. Warszawa: Wydawnictwo Kopia 1994.
- Hannaway C., Hunt G.: Umiejętności menedżerskie. Warszawa: Wydawnictwo Kopia 1994.
- Hars W.: Jestem dobry. Warszawa: Studio EМKA 1996.
- Huber K.: Image, czyli jak być gwiazdą na rynku. Warszawa: Wydawnictwo Businessmann Book 1995.
- Koch R.: Szefem być, czyli najważniejsze 100 dni menedżera w firmie. Warszawa: Wydawnictwo Businessman Book 1997.
- Pietkiewicz E.: Nowoczesny menedżer. Warszawa: Wydawnictwo Infor 1996.
- Sampson E.: Jak tworzyć własny wizerunek. Warszawa: Dom Wydawniczy ABC 1996.
- Tyssen T.G.: Co robić, gdy po raz pierwszy zostajesz menedżerem. Pakiet ratunkowy. Lublin: M&A Communications Polska 1996.
- Wójcik K.: Public relations od A do Z. Warszawa: Agencja Wydawnicza Placet 1997.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000008200