Warianty tytułu
Electronic Banking as a Platform of Creation new Form of Communication between Banks and Clients
Języki publikacji
Abstrakty
Autorzy porównali cechy marketingowe tradycyjnych usług bankowych i usług bankowości elektronicznej i stwierdzili, że wprowadzenie zmian może dać początek takim usługom bankowym, które optymalniej spełnią oczekiwania potencjalnych klientów. Przy czym, przy porównaniu sposobu realizacji potrzeb klientów przez tradycyjne usługi bankowe i przez usługi bankowości elektronicznej, autorzy nie potrafili określić, który ze sposobów spełnia lepiej wymagania klientów. W dalszej części autorzy scharakteryzowali zmiany w działalności operacyjnej banków, wywołane przez usługi bankowości elektronicznej, w tym szybkie przekazywanie wiadomości w formie SMS i technologię WAP.
The author compares marketing features of traditional services with electronic banking services and affirms that introducing of changes might give rise to such banking services which in the best possible manner will meet short of potential clients expectations. The next part of this article characterised changes in operational activity of banks (for example fast pass on information by SMS or WAP technology).
Rocznik
Numer
Strony
169--179
Opis fizyczny
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000008241