Warianty tytułu
Interpersonal Communication in Organization
Języki publikacji
Abstrakty
Wyjaśniono istotę pojęcia komunikacji interpersonalnej. Omówiono zagadnienia związane z komunikacją werbalną i niewerbalną, przeszkody w komunikacji interpersonalnej, cele i znaczenie tej komunikacji oraz jej style.
The article presents the major problems of interpersonal communication in organization, namely: what is an interpersonal communication, verbal and nonverbal communication, barriers of communication; aims and meaning of communication and communication styles. (original abstract)
Rocznik
Tom
Numer
Strony
144--152
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Argyle M.: Psychologia stosunków międzyludzkich. Warszawa: PWN 1991, s. 61-63.
- Bobryk J.: Jak tworzyć rozmawiając. Skuteczność rozmowy. Warszawa: PWN 1995, s. 13-16.
- Brown S.: Jak mówić, aby ludzie słuchali. Warszawa: Oficyna Wydawnicza Logos 1996, s. 63-75.
- Eicher J.: Sztuka komunikowania się. Warszawa: Ravi 1995, s. 24-34.
- Hamlin S.: Jak mówić, żeby nas słuchali. Warszawa: Petit 1994, s. 41-43.
- Obłój K.: Mikroszkółka zarządzania. Warszawa: PWE 1994, s. 197-204.
- Praktyka kierowania. Jak kierować sobą, innymi i firmą. Red. D. M. Steward. Warszawa: PWE 1994, s. 325.
- Stoner J.A.F., Wankel Ch.: Kierowanie. Warszawa: PWE 1994, s. 432-436.
- Thiel E.: Mowa ciała zdradzi więcej niż tysiąc słów. Wrocław: Astrum 1994, s. 8.
- Wiszniewski A: Jak przekonująco mówić i przemawiać. Warszawa-Wrocław: PWN 1994, s. 12.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000008251