PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1998 | nr 8 | 39--47
Tytuł artykułu

Analiza czynników determinujących efekty kształcenia studentów AWF na kierunku turystyka

Warianty tytułu
Analysis of Factor Determinig Results of Education at the Faculty of Tourism at the Academy of Physical Education in Kraków
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono wyniki badań przeprowadzonych na pierwszym roku studiów kierunku turystyka AWF w Krakowie. Autor starał się odpowiedzieć na następujące pytania: jaki wpływ ma wielkość miejscowości, z której pochodzi kandydat na późniejsze wyniki kształcenia; jaka jest zależność między średnią ocen na świadectwie maturalnym a efektami kształcenia; jakie efekty i postęp w studiach osiągają wolni słuchacze; jaka jest zależność między wynikami uzyskanymi na egzaminie wstępnym z języka obcego i geografii a wynikami kształcenia na pierwszym roku. Zdaniem autora należy wprowadzić jako jedno z kryteriów naboru rozmowy kwalifikacyjnej, która pozwoli określić predyspozycje kandydata.
EN
Effectiveness of education on the academic level depends on the candidates knowledge and experience as well as the methods of recruitment. There are also some sociological aspects which influence the candidates. CCriteria of selection have been discussed for a long time. The recruitment methods used by the Academy of Physical Education in Krakow are the subject of analysis and the background to discussion on the best methods of recruitment for the tourist studies. The paper also presents the analysis of some factors determining results (effects) of training at the Faculty of Tourism. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
39--47
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000008378

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.