Warianty tytułu
Factors that Determine Competition Level on Regional Market
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule autorka omawia problematykę uwarunkowań wyznaczających działania konkurencyjne przedsiębiorstw w ujęciu regionalnym na przykładzie rynku sprzętu biurowego. Analiza wskazuje na odmienność tych uwarunkowań w zależności od zróżnicowania branżowego. Autorka podkreśla, że rynek sprzętu biurowego, będący rynkiem stosunkowo nowym, wrażliwym na postęp techniczny wymaga zastosowania odmiennych strategii działań konkurencyjnych, aniżeli determinowany innymi czynnikami rynek produktów żywnościowych.
The author concentrates on conditions that determine competition activity of enterprises in regional depiction on example of official's equipment market. The author stressed sensitivity of official's equipment market to technological progress and need to use different strategy of competition activity. (M.P.)
Rocznik
Numer
Strony
7--16
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000008417