PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 1 | 28--40
Tytuł artykułu

Teoretyczne i metodyczne podstawy prognozowania pojemności i chłonności rynku

Warianty tytułu
The Theoretical and Methodological Basics of Prognosticate of Capacity and Absorptive Market Power
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł dotyczy roli badań marketingowych w prognozowaniu pojemności i chłonności rynku. Szczególną uwagę autor poświęca prognozowaniu sprzedaży w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa, które zaliczane jest do najważniejszych podstaw podejmowania decyzji marketingowych. Charakteryzuje pokrótce metody stosowane do prognozowania sprzedaży.
EN
The article concern the role of marketing researches in prognosticate of capacity and absorptive market power. The author concentrates on prognosticate of sale in enterprises which is the most important basis in making marketing decisions. Characterised methods of sales prognosticate. (M.P.)
Rocznik
Numer
Strony
28--40
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000008424

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.