PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 1 | 41--50
Tytuł artykułu

Marketingowy system informacyjny w procesie planowania marketingowego przedsiębiorstwa

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Marketing Information System in Process of Marketing Planning of Enterprises
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor skoncentrował rozważania wokół zagadnienia uwarunkowań informacyjnych w planowaniu strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Podejmowanie właściwych decyzji marketingowych generowane jest w dużym stopniu przez posiadane zasoby informacyjne, umiejętności pozyskiwania nowych informacji oraz ich właściwe wykorzystanie.
EN
The author concentrates on information conditions in planning of marketing strategy of enterprises. Making right decision is generate by information resources, abilities of gain new information. (M.P.)
Rocznik
Numer
Strony
41--50
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000008426

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.