Warianty tytułu
Strategy of Brand Extension
Języki publikacji
Abstrakty
Przedmiotem rozważań autora jest zagadnienie "rozciągnięcia marki", czyli objęcie nią nowych produktów. Omawia on korzyści z zastosowania strategii "rozciągania marki" oraz niebezpieczeństwa, na jakie natrafia firma stosująca ww. strategię. Przedstawia także procedurę "rozciągania marki", na którą składają się dwa etapy: faza rozpoznawcza - analiza oraz faza testowania pomysłów na nowy produkt, na jaki znana marka ma być rozciągnięta.
The subject of this article is problem of "brand extension" that is assumption new products. Discussed advantages and disadvantages of use "brand extension" strategy. Presented two stages of "brand extension": distinctive stage and test stage. (M.P.)
Rocznik
Numer
Strony
79--85
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000008431