Warianty tytułu
Features of Bank Services as a Market Products
Języki publikacji
Abstrakty
Charakterystyczne cechy usług bankowych sprawiają, że są one specyficznymi produktami rynkowymi. Konsekwencją tego jest specyfika strategii marketingowych prowadzonych przez banki. Objawia się to m.in. w definiowaniu celów strategicznych, odmiennym traktowaniu poszczególnych strategii. Cechy usług bankowych mają także wpływ na stosowanie instrumentów marketingowych. Dotyczy to działań związanych z polityką produktu, ceną, dystrybucją i promocją. W artykule dokonano określenia specyficznych cech usług bankowych jako produktów rynkowych.
Bank services are specific market products. Consequences of this is specific marketing strategy in banks. Features of bank services have an influences on use marketing instruments. It is apply to activities connected with product policy, price, distribution and promotion. In this article characterise specific features of bank services as a market products. (M.P.)
Rocznik
Numer
Strony
128--138
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000008436