PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 1 | 139--151
Tytuł artykułu

Identyfikacja czynników jakości usług bankowych i ich hierarchizacja w ocenie klientów

Warianty tytułu
Identification of factors of bank services quality and theirs hierarchy in clients opinion
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przyjęto założenie, że znajomość czynników składających się na jakość usług i ich hierarchizacja, dokonana przez klientów, jest najbardziej istotnym aspektem warunkującym sukces rynkowy przedsiębiorstw usługowych. W tym celu omówiono istotę usług i ich odmienność w stosunku do dóbr materialnych oraz podstawowe atrybuty i model jakości usług bankowych. Następnie dokonano identyfikacji i hierarchizacji czynników składających się na jakość usług bankowych. Na koniec podjęto określenie roli jakości usług w procesie podejmowania decyzji przez klientów banków.
EN
The most important aspect of market success of service company is a knowledge of factors consist of services quality and theirs hierarchy. In this article discussed essence of services and basic attributes and model of bank services quality. Next make an identification of factors consist of bank services quality. In the end presents role of bank services in the process of decision making by bank clients. (M.P.)
Rocznik
Numer
Strony
139--151
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000008437

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.