PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 861 | 129--142
Tytuł artykułu

Kontrola aktywności marketingowej przedsiębiorstwa - jej aspekt strategiczny i taktyczny

Autorzy
Warianty tytułu
Enterprise Marketing Activity Control - Strategy and Tactics
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule skoncentrowano się na istocie zarządzania marketingowego w powiązaniu z controllingiem oraz na kontroli marketingowej na poziomie strategicznym i w skali planowania rocznego (taktycznego). Autor wymienia trzy rodzaje źródeł danych w kontroli aktywności marketingowej przedsiębiorstwa: 1)dane wewnętrzne, 2)dane z badań syndykatowych, 3)dane z badań realizowanych indywidualnie dla zleceniodawców.
EN
The paper focuses on marketing management in connection with controlling, strategic marketing and the annual planning (tactics) control. Three sources of data have been listed in terms of the enterprise marketing activity control i.e. 1. Firms' internal data, 2. Syndicate research data, 3. Data from research commissioned by individual clients. (J.W.)
Rocznik
Numer
Strony
129--142
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000008516

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.