Warianty tytułu
Enterprise Marketing Activity Control - Strategy and Tactics
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule skoncentrowano się na istocie zarządzania marketingowego w powiązaniu z controllingiem oraz na kontroli marketingowej na poziomie strategicznym i w skali planowania rocznego (taktycznego). Autor wymienia trzy rodzaje źródeł danych w kontroli aktywności marketingowej przedsiębiorstwa: 1)dane wewnętrzne, 2)dane z badań syndykatowych, 3)dane z badań realizowanych indywidualnie dla zleceniodawców.
The paper focuses on marketing management in connection with controlling, strategic marketing and the annual planning (tactics) control. Three sources of data have been listed in terms of the enterprise marketing activity control i.e. 1. Firms' internal data, 2. Syndicate research data, 3. Data from research commissioned by individual clients. (J.W.)
Rocznik
Numer
Strony
129--142
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000008516