Warianty tytułu
Measurement Techniques of Goals and Means Chains (Introduction to use of Segmentation between Markets)
Języki publikacji
Abstrakty
Koncepcję łańcuchów celów i środków rozwinęli w 1972 roku A. Newell i H.A.Simon. "Łańcuchy celów i środków" to model, który próbuje wyjaśnić, w jaki sposób wybór produktu ułatwia konsumentowi osiągnięcie pożądanego celu. Celem artykułu jest charakterystyka dwóch wybranych technik pomiaru i rozpoznawania łańcuchów celów i środków: powszechnie stosowanej jakościowej techniki "laddering" i ilościowej techniki wykorzystującej schemat skojarzeń (APT).
Conception of goals and means chains was developed in 1972 by A. Newell and H.A. Simon. "Goals and means chains" is model that explain how choice of product facilitate consumer achieve desirable goal. The aim of this article is profile of two selected techniques of measurement and recognize goals and means chains. (M.P.)
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
288--293
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000008550