Warianty tytułu
Application of Operations Marketing on the Press Market on the Example of Tourist Magazines' Publishers
Języki publikacji
Abstrakty
W opinii auora, funkcjonowanie i sukces na rynku wydawców czasopism turystycznych jest uzależnione od odpowiedniego programu marketingowego i dopasowania marketingu mix do potrzeb docelowego segmentu rynku, zarówno przedsiębiorstw turystycznych (nadawców przekazów promocyjnych) jak i do rynku czytelników czasopism (zainteresowanych usługami turystycznymi). Autor, omawiając marketing operacyjny skierowany do czytelników i do nadawców promocji, przedstawił wydawców pism, jako instytucję działającą na rynku, posiadającą produkt o określonej cenie, prowadzącą działania promocyjne i poprzez kanały dystrybucji oferującą produkt na rynkach docelowych.
The article presents the functioning of press publishers on press market. This market, generally recognised as difficult and risky, must systematically implement elements of operations marketing in order to be able to compete with other mass media. The activities of press market actors is presented on the example of tourist magazines publishers. On one hand, they have readers interested in tourist services, and on the other there are tourist enterprises who send promotion messages. The most significant charakteristics of these two groups are their interaction and interdependence. This situation determines the method of tourist magazines operation. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
66--79
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000008573