PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 861 | 254--261
Tytuł artykułu

Systemy informacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem - opcja marketingowa

Autorzy
Warianty tytułu
Information Systems in the Enterprise Management - Marketing Option
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorka koncentruje się na znaczeniu informacji marketingowej w strategii przedsiębiorstwa. Dużą rolę w zarządzaniu przedsiębiorstwem przypisuje sprawnie działającemu systemowi informacji marketingowej, wymieniając jego podstawowowe zadania, tj.:gromadzenie i integrowanie informacji a różnych źródeł, zapewnienie przepływu tych informacji, wspieranie procesów decyzyjnych zarówno na etapie planowania jak i kontroli.
EN
The author concentrates on the importance of marketing information in the enterprise strategy. A great role has been attributed to an efficiently operating marketing information system which basic objectives are: gathering and integrating information from a variety of sources, assuring the information flow, supporing decision processes in both the planing and cotrol phases. (J.W.)
Rocznik
Numer
Strony
254--261
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000008712

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.