PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | nr 823 Sukces w zarządzaniu : problemy kadrowo-zarządcze | 50--55
Tytuł artykułu

Warunki osiągania sukcesu w zarządzaniu małymi firmami

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest określenie możliwości osiągania sukcesu w zarządzaniu małymi firmami. Przyjęto, że sukcesem w zarządzaniu małą firmą jest długotrwały rozwój oraz wzrost firmy. Wskazano na umiejętności kierownicze właścicieli, jako główne źródło sukcesu małych firm. Autor zwraca również uwagę na znaczenie działań preparacyjnych w osiąganiu sukcesu, poprzez wyznaczenie kierunków działania oraz wizji przyszłej organizacji.
Twórcy
autor
Bibliografia
  • Drucker P.: Praktyka zarządzania. Warszawa: Gebethner i S-ka 1996.
  • Kay J.: Podstawy sukcesu firmy. Warszawa: PWE 1996.
  • Pierścionek Z.: Strategie rozwoju firmy. Warszawa: PWN 1996.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000009067

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.