Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Celem artykułu jest określenie możliwości osiągania sukcesu w zarządzaniu małymi firmami. Przyjęto, że sukcesem w zarządzaniu małą firmą jest długotrwały rozwój oraz wzrost firmy. Wskazano na umiejętności kierownicze właścicieli, jako główne źródło sukcesu małych firm. Autor zwraca również uwagę na znaczenie działań preparacyjnych w osiąganiu sukcesu, poprzez wyznaczenie kierunków działania oraz wizji przyszłej organizacji.
Rocznik
Strony
50--55
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Drucker P.: Praktyka zarządzania. Warszawa: Gebethner i S-ka 1996.
- Kay J.: Podstawy sukcesu firmy. Warszawa: PWE 1996.
- Pierścionek Z.: Strategie rozwoju firmy. Warszawa: PWN 1996.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000009067