PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | nr 823 Sukces w zarządzaniu : problemy kadrowo-zarządcze | 114--121
Tytuł artykułu

Determinanty sukcesu w klubie sportowym

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Tematem rozważań jest pojęcie sukcesu klubu sportowego jako organizacji. Sukces oznacza nie tylko wynik sportowy, ale również uzyskanie stanu stabilizacji i harmonii organizacji poprzez ciągłe generowanie zmian. Autorzy wyróżniają następujące pola mające wpływ na pole sukcesu klubu sportowego: pole biznesu, polityki, pole formalno-prawne i społeczno-kulturowe.
Twórcy
Bibliografia
  • Klisiński J.: Marketing w sporcie. Warszawa: Resortowe centrum metodyczno-szkoleniowe, KfiS 1994, s. 48, 50, 52.
  • Krupski R.: Podstawy organizacji i zarządzania Wrocław: Wydawnictwo I-BiS, 1997, s. 22.
  • Nickels W.G.: Zrozumieć biznes Warszawa: Wydawnictwo Bellona. 1987, s. 328-329.
  • Perechuda K.: Zarządzanie organizacją Wrocław: 'Leopoldinum' 1997 s. 7.
  • Zarządzanie. Teoria i praktyka. red. A.K. Koźmiński, W. Piotrowski, Warszawa: PWN 1995, s. 50.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000009077

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.