Warianty tytułu
Identifying the Advertising Target in an Advertising Campaign
Języki publikacji
Abstrakty
Proces zarządzania reklamą wyraża się w podejmowaniu kompleksowych decyzji dotyczących analizy, planowania, organizowania realizacji oraz kontroli działań reklamowych. Planowanie jest więc integralną częścią procesu zarządzania przedsiębiorstwem, gdyż stwarza możliwość wyboru rozwiązań najbardziej satysfakcjonujących decydenta spośród możliwych wariantów oraz zastosowania działań niezbędnych do uzyskania zamierzonych celów, a jednocześnie stanowi o realizacji strategii przedsiębiorstwa i przedsięwzięć podejmowanych dla osiągnięcia tych celów. (abstrakt oryginalny)
An advertising capaign involves designing a series of adverisement and placing them in various advertising media to reach a particular target market. The advertising target is a group of people at which advertisements are aimed. Identifying and analysing the advertising target are critical processes; the information they yield helps determine other steps in developing the campaign. The advertising target often includes everyone in a firm's target market. (short original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
19--30
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Aaker D.A., Batra R., Myers J.G.: Advertising Management, Prentice Hall, Englewood Cliffs NJ 1992.
- Baker M. J.: The Marketing Book, Bitler and Tanner Ltd. London 1993.
- Bove C.J., Arens W. F: Contemporary Advertising, Irwin, Homewood 1989.
- Cohen D.: Advertising, Scoll Foresman and Co, Glenvier, Illinois 1988.
- Domański T.: Skuteczna reklama i promocja, Poltext, Warszawa 1993.
- Kall J.: Reklama PWE Warszawa 1994.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000009096