Czasopismo
2001
|
nr 896 Teoria i praktyka marketingu : materiały na konferencję naukową zorganizowaną przez Instytut Marketingu Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
|
49--57
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule przedstawiono możliwości wykorzystania badań marketingowych w kontrolingu marketingowym. Zwrócono uwagę na zróżnicowanie badań w zarządzaniu marketingowym, dzieląc je na badania syndykatowe i ekskluzywne. Przedstawiono również podstawowe miary i metody pomiaru efektów działań marketingowych w obrębie poszczególnych instrumentów marketingowych.
The article presents possibilities of marketing researches using in marketing controlling. Different kinds of reserches in marketing management were presented and divided into two groups such as syndicate and exclusive. Basic measurements and methods of marketing activity's efficiency in different marketing instruments were also shown. (A.Ł)
Rocznik
Strony
49--57
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Kotler Ph., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner & S-ka, Warszawa 1994.
- Malhotra N.K., Birks D.F., Marketing Research. An Appliced Approach, Financial Times-Prentice Hall, Harlow 2000.
- Mazurek-Łopacińska K. (red.), Badania marketingowe. Podstawowe metody i obszary zastosowań, Wydawnictwo AE, Wrocław 1996.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000009396