PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 901 Agrobiznes 2001 : rola agrobiznesu w kształtowaniu jakości życia | 21--27
Tytuł artykułu

Stan strategii promocji przedsiębiorstw przetwórstwa mięsnego na przykładzie województwa lubuskiego

Autorzy
Warianty tytułu
A State of Strategy of Meat Processing Enterprises Promotion on the Example of Lubuskie Voievodship
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł zawiera wyniki badań ankietowych przeprowadzonych wśród 49 przedsiębiorstw przetwórstwa mięsnego na terenie województwa lubuskiego. Badania te miały na celu identyfikację działalności promocyjnej tych przedsiębiorstw.
EN
Threat of BSE can determinate new goals for promotion strategies of meat companies. Today's customer needs both good quality of products and complete information about it. In following article the author presents condition of Meat Companies promotion strategies. The researches among Meat Companies from Lubuskie Province were the basis of this work. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Barska A., Nowosadko K.: Działania sponsoringowe w polskich przedsiębiorstwach. Materiały konferencji naukowej pt. Nowoczesne zarządzanie przedsiębiorstwem, Zielona Góra 2000.
  • Gołka M.: Świat reklamy. Agencja Badawczo-Promocyjna ARTIA 1994.
  • Kotler P.: Marketing. Warszawa: Gebethner & Spółka 1994.
  • Pabian A.: Synergia miksów promocyjnych. "Marketing w Praktyce" 2000 nr 5.
  • Podstawy marketingu. Pod red. J. Altkorna. Kraków: Instytut Marketingu 1998.
  • Pomykalski A.: Strategie marketingowe. Łódź: Lodart 1999.
  • Strategie marketingowe w przedsiębiorstwach - praktyczne aspekty marketingu. Pod red. E. Skawińskiej. Toruń 1997.
  • Urban S.: Degustacja jako instrument promocji produktów mięsnych. "Gospodarka Mięsna" 1999 nr 2.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000009414

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.