Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
A State of Strategy of Meat Processing Enterprises Promotion on the Example of Lubuskie Voievodship
Języki publikacji
Abstrakty
Artykuł zawiera wyniki badań ankietowych przeprowadzonych wśród 49 przedsiębiorstw przetwórstwa mięsnego na terenie województwa lubuskiego. Badania te miały na celu identyfikację działalności promocyjnej tych przedsiębiorstw.
Threat of BSE can determinate new goals for promotion strategies of meat companies. Today's customer needs both good quality of products and complete information about it. In following article the author presents condition of Meat Companies promotion strategies. The researches among Meat Companies from Lubuskie Province were the basis of this work. (original abstract)
Rocznik
Strony
21--27
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Barska A., Nowosadko K.: Działania sponsoringowe w polskich przedsiębiorstwach. Materiały konferencji naukowej pt. Nowoczesne zarządzanie przedsiębiorstwem, Zielona Góra 2000.
- Gołka M.: Świat reklamy. Agencja Badawczo-Promocyjna ARTIA 1994.
- Kotler P.: Marketing. Warszawa: Gebethner & Spółka 1994.
- Pabian A.: Synergia miksów promocyjnych. "Marketing w Praktyce" 2000 nr 5.
- Podstawy marketingu. Pod red. J. Altkorna. Kraków: Instytut Marketingu 1998.
- Pomykalski A.: Strategie marketingowe. Łódź: Lodart 1999.
- Strategie marketingowe w przedsiębiorstwach - praktyczne aspekty marketingu. Pod red. E. Skawińskiej. Toruń 1997.
- Urban S.: Degustacja jako instrument promocji produktów mięsnych. "Gospodarka Mięsna" 1999 nr 2.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000009414