Warianty tytułu
Ethics in Public Relations - Utopia or Realism?
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule poruszono zagadnienie etyki i moralności w praktykach Public Relation. Wyróżniono dwie sfery działań PR: wewnętrzną i zewnętrzną. Skoncentrowano się głównie na sferze działań zewnętrznych PR, określanej jako Media Relations. Autor próbuje odpowiedzieć na pytanie czy możliwe jest współistnienie etyki i Public Relations? W odpowiedzi na to pytanie przytacza zasady Kodeksu Etyki Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz pokazuje stronę tzw. "czarnego" PR, na przykładzie PZU.
The article discusses the overlap between public relations and ethics. It aims to determine whether their coexistence is feasible. Despite considerable deffirences concerning the aims of public relations and ethics it seems possible for them to coexist. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
67--83
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000009424