PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | 16 | nr 873 | 44--62
Tytuł artykułu

Koncepcja i metody realizacji zadań marketingu wewnętrznego

Warianty tytułu
The Concept and Implementation of Internal Marketing
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Marketing wewnętrzny, jako uzupełnienie przyjętej strategii marketingowej, obejmuje mechanizmy postępowania przedsiębiorstwa zorientowanego na oczekiwania potencjalnych oraz zatrudnionych pracowników. Autorka przedstawiła założenia koncpcji marketingu wewnętrznego oraz sprecyzowała możliwości jego wykorzystania w praktyce.
EN
The article presents the substance and application of internal marketing as an integral part of marketing theory. An employee, with needs, personality, motives, attitudes, preferences, knowledge regarded as inner client of organisation is in the centre of intrest of internal marketing. Besides presentation of conception in this article there are shown source and methods of recruitment, remuneration, estimation forms and training internal clients. (original abstract)
Rocznik
Tom
16
Numer
Strony
44--62
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000009497

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.