Warianty tytułu
A Market of Mobile Telecomunication Services-survey Study of Reasons of Choosing an Operator.
Języki publikacji
Abstrakty
Pierwsza części artykułu, to charakterystyka trzech operatorów działających na polskim rynku usług telekomunikacyjnych w telefonii ruchomej o zasięgu ogólnokrajowym: Polskiej Telefonii Komórkowej (PTK) Centertel, Ery GSM (Polska Telefonia Cyfrowa) oraz Plus GSM (Polkomtel SA). W drugiej część omówione zostały wyniki badań aniektowych dotyczący przyczyn wyboru docelowego operatora sieci telefonii komórkowej. Sugestie jakimi kierowano się przy wybrze operatora telefonii komórkowej i jakie zostały wybrane do badania, to: niezawodność świadczenia usług, cena, rekomendacje znajomych, fachowa ogsługa, oferta świadczonych uług.
Enterprises performing telecommunication service look for the latest technology which would allow them to enhance their offer. Achieving the highest level of correlation between these two elements is the basic aim of telecommunication enterprises. This task can be accomplished by using the tehnology which would come up to subscribers' expectations. Predicting and fulfilling subscribers' needs is the main objective of all producers of telekommunication devices. One of the offers of telecommunication market is mobile telephony. The purpose of this article is to answer the question: what are the reasons for choosing a particular mobile telephone net operator. In order to answer this question a survey study was conducted. (original abstract)
Rocznik
Tom
Numer
Strony
107--123
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000009525