PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | nr 1 | 19--36
Tytuł artykułu

Psychologia w reklamie

Warianty tytułu
Psychology in Advertising
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Tematem artykułu jest reklama jako przedmiot badań psychologii. Skoncentrowano się na dwóch elementach wykorzystywanych w reklamie: kolorze i relacji między kolorem a interpretacją wrażeń węchowych. Opisano eksperyment, którego celem była weryfikacja hipotezy, że kolorystyka przekazu reklamowego wpływa na interpretację i opis perfum.
EN
The authors concentrate on some aspects of psychology of advertising: the perception of colour and smell. The mutual relations between those two elements is discussed. Presentation of most important approaches is accompanied by the description of an orioginal experiment conducted by Izabela Sowa. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000009527

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.