PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | nr 1 | 55--62
Tytuł artykułu

Jak reklama tworzy i odzwierciedla kulturę?

Autorzy
Warianty tytułu
Illustration of Presence of Culture in Advertising
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł ten jest próbą pokazania, jaką rolę pełni kultura, rozumiana jako pewien system wartości, często prezentowanych w formie stereotypów i repertuaru kulturowo uwarunkowanych symboli, w tworzeniu reklam i w ich odbiorze. Przykłady reklam rodzimych i zagranicznych służą ilustracji zjawiska wielopoziomowej obecości kultury w mediach. (fragment z tekstu)
EN
The aim of the article is to discuss the role of culture as a system of values in adverising. The agencies use culture-bound symbols and stereotypes to communicate with target consummers, who also use their culture-specific competence to "read" the messages. Multiple examples of Polish and of foreign commercials are used to illustrate this multilevel presence of culture in advertising. (original abstract)
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000009528

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.