PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | nr 1 | 93--108
Tytuł artykułu

Muzyczny wideoklip - reklama przyszłości

Warianty tytułu
The Musical Video - Phenomenon of Contemporary Television
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule zaprezentowano nową formę reklamy - muzyczny wideoklip. Zwrócono uwagę na podstawowy cel wideoklipów, tj. promocję, pokazano specyfikę formalną teledysków oraz związki teledysku z zasobem ikonograficznym i tradycjami kultury.
EN
The author describes one of the most interesting phenomenon of contemporary television - the musical video. It is situated in-between artistic text and persuasive message. Being a commercial for the commodity (e.g. a CD), it is a commodity itself. Thus it is the most modern form of advertising, which obscures and blends various aspects of oyr media experience. (original abstract)
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000009534

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.