PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | 16 | nr 873 | 142--150
Tytuł artykułu

Obsługa klienta-interesanta a wizerunek instytucji na przykładzie administracji samorządowej

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
A Service of a Client Versus an Institution Image on the Example of Self-goverment Administration
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule jest mowa o obsłudze interesantów (mieszkańców-obywateli-wyborców) przez instytucje administracji samorządowej. Zdaniem autora wizerunek tych instytucji i opinia o pracujących tam urzędnikach w dużym stopniu zależy od sposobu obsługi petentów. Omówione zostały kolejne kwestie: rola mieszkańców jako klientów, cele i techniki komunikowania się z mieszkańcami, zasadność prowadzenia badań oceniających działalność danej instytucji, adaptacja rozwiązań zachodnioeuropejskich poprawy image'u administracji samorzdowej oraz punkt recepcyjny jako biuro obsługi klienta.
EN
The article is about the service which ordinary people receive in institutions. The reputation of clerks institutions depends on the quality of that service. (original abstract)
Rocznik
Tom
16
Numer
Strony
142--150
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000009536

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.