PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 902 Rachunkowość a controlling : controlling obszarów działalności przedsiębiorstwa | 35--39
Tytuł artykułu

Controlling w zakresie obsługi klienta w przedsiębiorstwie przemysłowym

Warianty tytułu
Controlling in Range of Service of Customer in Industrial Firm
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł poświęcony jest roli controllingu w procesie obsługi klienta w przedsiębiorstwie przemysłowym. Przedstawiono różnice w badaniu efektywności Regionów Sprzedaży (będących ośrodkami zysku, odpowiednikami określonych obszarów Polski) przy pomocy rentowności sprzedaży oraz rachunku ośrodków zysku. Dalej dokonano analizy opłacalności sprzedaży opartej na badaniu rentowności sprzedaży.
EN
Article describes controlling in range of sale. Contains examples showing differences at analysing profitability of sale. Pays attention to necessity of regard of level of dues at investigation of profitability of sale. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Gazda M.: Controlling działalności handlowej - jak ustalać cele? W: "Controlling i Rachunkowość Zarządcza" 2001, nr 2.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000009550

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.