Czasopismo
2001
|
nr 902 Rachunkowość a controlling : controlling obszarów działalności przedsiębiorstwa
|
35--39
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Controlling in Range of Service of Customer in Industrial Firm
Języki publikacji
Abstrakty
Artykuł poświęcony jest roli controllingu w procesie obsługi klienta w przedsiębiorstwie przemysłowym. Przedstawiono różnice w badaniu efektywności Regionów Sprzedaży (będących ośrodkami zysku, odpowiednikami określonych obszarów Polski) przy pomocy rentowności sprzedaży oraz rachunku ośrodków zysku. Dalej dokonano analizy opłacalności sprzedaży opartej na badaniu rentowności sprzedaży.
Article describes controlling in range of sale. Contains examples showing differences at analysing profitability of sale. Pays attention to necessity of regard of level of dues at investigation of profitability of sale. (original abstract)
Rocznik
Strony
35--39
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Gazda M.: Controlling działalności handlowej - jak ustalać cele? W: "Controlling i Rachunkowość Zarządcza" 2001, nr 2.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000009550