PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | nr 186 | 301--311
Tytuł artykułu

Marketing przestrzeni śródmiejskiej a strategie rewitalizacji - przesłanie dla Gdyni

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Marketing of Central Expanse in the Context of Revival Strategies - Message for Gdynia
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule autor rozważa przydatność marketingu urbanistycznego w formułowaniu strategii rozwoju miasta, a zwłaszcza jego obszarów śródmiejskich. Wysuwa tezę, że wprowadzanie elementów marketingu do zarządzania strategicznego rozwojem miasta powinno być podporządkowane zasadom integrowania i harmonizowania jego struktury przestrzennej. Jako przykład, inspirujący do wdrażania analizowanych rozwiązań marketingowych do strategii rozwoju Gdyni, podaje instrumentację Planu Generalnego Miasta Nadbrzeżnego (Waterstand Master Plan) w Rotterdamie.
EN
The author considers usefulness of urban marketing in formation of city development strategy especially its city areas. Theses about marketing that elements introducing to strategic management of city development should be conform to integration principles and harmonisation its spatial structure are presented. Instrumentation of Waterstand Master Plan in Rotterdam is an example of putting analysing marketing solutions into practice. (A.Ł.)
Rocznik
Numer
Strony
301--311
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000009591

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.