PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 891 Pozyskiwanie wiedzy z baz danych : materiały na konferencję zorganizowaną przez Katedrę Systemów Sztucznej Inteligencji Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, Karpacz, 18-20 maja 2001 r. | 231--236
Tytuł artykułu

Management of Marketing Information with the Use of Customer Databases

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
EN
Abstrakty
W artykule omówiono problemy związane z marketingiem baz danych dostępnych w Internecie. Autor przedstawia podstawowe pojęcia związane z strategią wykorzystywania informacji marketingowej w tym zakresie oraz rolę klienckich baz danych (customer databases) w zarządzaniu informacją.
EN
The article deals with problems related to marketing of customer databases. The author pointed out that real advantages of marketing databases can be fully utilized when a marketer stores all information, even information considered unnecessary and redundant before. The capacity and capabilities of customer databases allow for effective processing this information and revfealing hidden patterns of market behavior and buying patterns. (AP)
Twórcy
autor
Bibliografia
  • Curtis J. (1996): Sorting Out the Wheat From the Chaff. Precision Marketing, 5 February.
  • Linton I. (1995): Database Marketing: Know What Your Customer Wants. Pitman, London.
  • O'Connor J., Galvin E. (1997): Marketing and Information Technology. The Strategy, Application and Implementation of IT in Marketing. Financial Times, Pitman Publishing, London.
  • Postma P. (1999): The New Marketing Era. Marketing to the Imagination in a Technology- Driven World. McGraw-Hill, New York.
  • Unold J. (1998): Business Process Reengineering as a Way of Shaping Management Information Needs. [In:] "Evolution and Challenges in System Development", red. J. Zupancic et al, Kluwer Academic-Plenum Publishers, New York.
  • Unold J. (1999): The Strategic Role of Marketing Information Systems in Modern Marketing. [In:] "Business Information Systems'99", ed. W. Abramowicz, Springer-Verlag, London.
  • Welch M. (1993): Business Marketing Begins to Register. Business Marketing, March.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000009761

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.