Warianty tytułu
Impact of Marketing on the Functioning of Farms
Języki publikacji
Abstrakty
Autor omawia problemy rynków rolniczych w kontekście gospodarstwa rolnego. W artykule zaprezentowano cele, dążenia, zasady działania marketingu w rolnictwie, a także reguły marketingowe podejmowania decyzji, zasady tworzenia, konstruowania planu marketingowego oraz inne czynności wynikające z orientacji rynkowej gospodarstw rolnych.
In the article the author discusses selected problems pertaining to agricultural marketing in the context of a farm. In the article there are presented the aims and principles of agricultural marketing as well as marketing rules of making decisions, principles of devising a marketing plan, aims of a marketing plan and all other activities connected with a market orientation of a farm. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
5--12
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Barker J., Marketing rolniczy, Akademia Rolnicza, Poznań 1993.
- Baścik K., Dylematy prowadzenia działalności marketingowej na rynku produktów rolnych, Zeszyty Naukowe, AE w Krakowie, Kraków 1995, nr 457.
- Ciechomski W., Rola marketingu w agrobiznesie, Zeszyty Naukowe, AE w Poznaniu, Poznań 1996, nr 741.
- Cieśla S., Marketing a produkcja i spożycie żywności, Zeszyty Naukowe, AE w Krakowie, Kraków 1994, nr 420.
- Kohls R.L., Uhl J.U., Marketing of Agricultural Products, Seventh Ed. Macmillian Publ., London 1989.
- Szulce H., Ciechomski W., Marketing jako instrument stymulowania przedsiębiorczości rolników [w:] Rozwój rolnictwa i agrozbiznesu w skali krajowej i regionalnej, Kietrz k. Poznania 1994.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000009817