Warianty tytułu
The Mechanism for Organising Tactical Marketing Influence
Języki publikacji
Abstrakty
Autorka opisuje problemy taktycznej organizacji marketingu mającego wpływ na konsumentów przez mix marketingowy, np. produkt, dystrybucja, cena i rozwój. Przedstawia działanie mechanizmu podziału i wkład głównych działów zakładów przemysłowych w rozwiązywanie problemów jakie wyrosły ze zmian rynku. Działy marketingowe zarządzają tymi zamianami, obmyślają strategie marketingowe i narzędzia marketingu.
The article describes the problems of organising tactical marketing to influence consumers through the marketing mix, i.e., product, price, distribution and progress. It presents the function division mechanism and the participation of the main departments of industrial enterprises in solving the problems that arise from market changes. Marketing departments manage these changes. They define the responses of enterprises to the market, and devise marketing strategies and marketing tools. Marketing departments have the right of first voice. Under such conditions there is possibility of using the organisational structure to manage limited functionalism. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
63--66
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000009853