Warianty tytułu
Selected Problems of Modern Product Policy in Enterprises
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule przedstawiono główne aspekty i kategorie polityki towarowej zintegrowanej w świetle tworzenia podstaw tego rynku na Ukrainie. Autor zwrócił uwagę na: wycenę produktów, cykle życia produktów i ich stadium w okresie przejściowym, czynniki wpływające na cykl życia oraz jakość produktu.
The article considers the main aspects and categories of product policy and their interpretation in the light of the creation of market attitudes in Ukraine. Particular attention is given to how products are priced, the life-cycles of products and their stages during the transition period, factors influencing the life-cycle, and product quality. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
119--124
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Абалонин С., Выходы для предпринимателей из теории о жизненном цикле товара, Центр Маркетинговых Исследований и Менеджмента "Маркетинг" 1998 но 3.
- Благоев В., Маркетинг в определениях и ипримерах, "ДваТри" 1993.
- Котлер Ф., Основы маркетинга "Прогресс" 1990.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000009856