PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 538 | 175--180
Tytuł artykułu

Marketingovye issledovanija rynka chlebobulocnych izdelij Luganskogo Regiona

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Market Research into Bakery Products in the Lugansk Region
Języki publikacji
RU
Abstrakty
W artykule omówiono problemy związane z badaniem rynku produktów piekarskich. Rezultaty badań wskazują na oligopolistyczną strukturę rynku w regionie Lugansk. Głównymi producentami na regionalnym rynku są otwarte kapitały akcyjne przedsiębiorstwa KARAVAY, sieć sojuszu konsumenckiego i inne. W krajach wysoko rozwiniętych obecny okres jest określany jako oligopolie, tj. dominacji nad wszystkimi rynkami.
EN
Market research into bakery products has some specific features due to the strategic nature of the investigated products. These features influence the production and methods of promoting these products. The research results point to an oligopololistic market structure in the Lugansk region. The main producers on the regional market are the open-end joint-stock company KARAVAY, a network of consumer alliances, and others. In industrially developed countries, the present period is characterised by oligopolies, i.e., dominance over all markets. In some cases there is a small number of large enterprises in bakery product industries. During the transition, it is important to have an analysis and synthesis and competition as two contradictory and interacting categories of market relations. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
175--180
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000009862

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.