Warianty tytułu
Selected Problems Pertaining to the Marketing of Banking Services
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule zaprezentowano główne problemy odnoszące się do marketingu usług bankowych. Autorzy omawiają problemy, które ich zdaniem mogą wpłynąć na efektywność i wydajność relacji klient-bank. Jako przykład skutecznej działalności marketingowej banku omawiają strategię działania Polskiego Banku Inwestycyjnego SA (PBI).
In the article the authors present the basic problems pertaining to the marketing of banking services. Banking marketing is an adaptation of the general conception of marketing in the field of banking. The authors base their analysis on a claim that banking services show specificity when compared with the classical consumer goods. The authors discuss problems which in their opinion may influence the effectiveness and efficiency of the client/bank relation. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
95--105
Opis fizyczny
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
- Ansoff I., Zarządzanie strategiczne, PWE, Warszawa 1985.
- Bitz M., Produkty bankowe. Rynek usług finansowych, Poltext, Warszawa 1996.
- Buschgen H., Przedsiębiorstwo bankowe, Poltext, Warszawa 1997.
- Furman P., Marketingowa odpowiedź na wyzwania bankowości, "Marketing Serwis", marzec 1977.
- Glińska-Nieweś A., Kreja A,, Polski bank w oczach klientów, "Marketing i Rynek" 1997, nr 6.
- Grzegorczyk W., Strategie marketingowe banków, PWN, Warszawa 1997.
- Klisiński J., Marketing. Badania marketingowe, instrumenty, zarządzanie, CzWN, Częstochowa.
- Żurawik B., Żurawik W., Marketing bankowy, PWE, Warszawa 1995.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000009880