Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Banking E-marketing
Języki publikacji
Abstrakty
E-marketing jest określeniem szeregu działań marketingowych, obejmujących reklamę, komunikację z klientami, budowanie świadomości marki, pozyskiwanie zaufania i lojalności klientów oraz zdobywanie nowych klientów, prowadzonych za pośrednictwem Internetu.
E-marketing is a general term for a wide array of activities - advertising, customer communications, branding and relationship-building efforts, loyalty and retention programs, an more - all conducted over the Internet. E-marketing affects traditional marketing in two ways. First, it increase efficiency in traditional marketing functions. Second, the technology of e-marketing transforms many marketing strategies. The transformation results in new business models that add customer value and increase company profitability. (short original abstract)
Rocznik
Strony
70--79
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Adamczyk M.: Handel elektroniczny w instytucjach finansowych. "PCkurier" 1999 nr 2.
- Bartczak I.: Inteligentny pas transmisyjny. Raport - CRM Zarządzanie relacjami z klientem. "ComputerWorld" kwiecień 2001.
- Chmielarz W.: Handel elektroniczny nie tylko w gospodarce wirtualnej. Warszawa: Wydawnictwa Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego 2001.
- Chmielewski J.: Zadzwoń do mnie, czyli CRM w praktyce. "Modern Marketing" 2000 nr 11.
- Dyba A.: Jak skutecznie zaplanować kampanię reklamową w Internecie! http:///idm.supermedia.pl/artykul_jakzaplanowac.htm.
- Gołachowski K.: E-marketing 2001. "PCkurier" 2000 nr 21.
- Kniaź A.: Niechciany e-banking. "PCkurier" 2000 nr 20.
- Majewski M.: Internet - nowe podejście do marketingu, http://idm.supermedia.pl/artykul_ internet.htm.
- Porębska-Miąc T.: E-marketing - wykorzystanie technologii internetowej w działaniach marketingowych. W: Systemy wspomagania organizacji. Katowice: Akademia Ekonomiczna 2001.
- Rzewuski M.: CRM online. "PCkurier" 2001 nr 3.
- Strauss J., Frost R.D.: E-marketing. Prentice Hall 2000.
- Tuśnio P.: Internet - masowy i bezpośredni. "Impact" 1999 nr 5.
- Zindywidualizowany marketing w Internecie - czy to działa na klienta? "Marketing i Rynek" 2000 nr 8-9.
- Żeliński J.: Od zwykłej reklamy do wielkiego e-biznesu. "Computerworld" 2000 nr 43.
- http://www.icenter.pl/design/emarket.htm.
- http://idm.supermedia.pl/luneta_dlaczego.php.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000009947