Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Client's Contact Management in Bank Circumstances
Języki publikacji
Abstrakty
Autorka przedstawiła model funkcjonalny systemu kompleksowego zarządzania kontaktami z klientem w banku. Opisała także jego powiązania z tradycyjnymi obszarami komputerowego wspomagania działalności banku.
The author presents functional model of complex system of client's contact management in bank. Its connections with traditional subject matter related to computer assisting of bank activity were also described. (AŁ)
Rocznik
Strony
143--152
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Adamczyk M.: CRM-czyli wiem, czego chcą. "Modern Marketing", Magazyn 06/2000: www.modernmarketing.pl.
- Cieślak-Grzegorczyk M.: Bankowy kurs na CRM. "Modern Marketing", Magazyn 05/2001: www.modernmarketing.pl.
- Jędrkowiak R.: Permission marketing - czyli jak nie przeszkadzać klientowi. "Modem Marketing", Magazyn 12/2000: www.modernmarketing.pl.
- tto J.: Produkt relacyjny. "Modern Marketing", Magazyn 04/2000: www.modernmarketing.pl.
- Pluta-Olearnik M.: Marketing usług bankowych. Warszawa PWE 1999.
- Warwas M.: CRM - o co tu chodził Prezentacje dostawców rozwiązań CRM. "Modern Marketing", Magazyn 01/2000: www.modernmarketing.pl.
- Żurawik B., Żurawik W.: Marketing bankowy. Warszawa: PWE 1995.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000009952