PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 907 Zastosowania rozwiązań informatycznych w instytucjach finansowych | 186--194
Tytuł artykułu

Systemy zarządzania relacjami z klientem

Autorzy
Warianty tytułu
CRM Customer Relationship Management
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor opisał system zarządzania, który jest zorientowany na klienta. Podstawą zarządzania CRM jest rozpoznanie, zrozumienie, utrzymanie i rozwijanie relacji z klientem. Dzięki temu systemowi wzrośnie konkurencyjność usług bankowych.
EN
A paper outlines the business aims and activities carried out by CRM systems. A building of customer loyalty behind the satisfaction is considered as a vital strategy to future success on the market of financial services. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • S. Kelly: Prezentacja "Information War" Trasa Europejska, Hotel Mariott 14.09.1998 r.
  • Whiteley R., Hessan D.: Customer Centered Grow. Addison-Wesley 1996.
  • McKnight W.: The CRM-Ready Data Warehouse: 2001 Trends for CRM-ready Data Warehouses. "DM Review Journal" January 2001.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000009957

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.