Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
CRM Customer Relationship Management
Języki publikacji
Abstrakty
Autor opisał system zarządzania, który jest zorientowany na klienta. Podstawą zarządzania CRM jest rozpoznanie, zrozumienie, utrzymanie i rozwijanie relacji z klientem. Dzięki temu systemowi wzrośnie konkurencyjność usług bankowych.
A paper outlines the business aims and activities carried out by CRM systems. A building of customer loyalty behind the satisfaction is considered as a vital strategy to future success on the market of financial services. (original abstract)
Rocznik
Strony
186--194
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- S. Kelly: Prezentacja "Information War" Trasa Europejska, Hotel Mariott 14.09.1998 r.
- Whiteley R., Hessan D.: Customer Centered Grow. Addison-Wesley 1996.
- McKnight W.: The CRM-Ready Data Warehouse: 2001 Trends for CRM-ready Data Warehouses. "DM Review Journal" January 2001.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000009957