Czasopismo
2001
|
nr 902 Rachunkowość a controlling : controlling obszarów działalności przedsiębiorstwa
|
232--238
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Managing Costs in Television Companies
Języki publikacji
Abstrakty
Zdaniem autora, znajomość kosztów rodzajowych i ustalenie wyniku finansowego nie wystarcza już do zarządzania przedsiębiorstwem. Konieczna jest wiedza na temat zarządzanych obiektów, ich charakterystyka oraz z jakimi obiektami odniesienia i nośnikami kosztów identyfikować należy konkretne pozycje kosztowe. Ważnym aspektem zarządzania kosztami jest również ich ocena, a także jakość kadry zarządzającej danym przedsiębiorstwem. Wymienione zagadnienia zostały omówione na przykładzie przedsiębiorstwa telewizyjnego.
Select problem of managing costs in television companies were discussed. Problems of managing costs of a programme and television studio equipment were discussed. Principles of managing costs were presented. (original abstract)
Rocznik
Strony
232--238
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Kotapski R.: Zarządzanie kosztami działalności telewizyjnej. Praca doktorska Akademia Ekonomiczna, Wrocław 2000.
- Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4.02.1994 Dz. U. Nr 23 z 23.02.1994.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000009988