Czasopismo
2001
|
nr 896 Teoria i praktyka marketingu : materiały na konferencję naukową zorganizowaną przez Instytut Marketingu Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
|
9--17
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Artykuł stanowi analizę książki Ph. Kotlera pt."Marketing narodów. Strategiczne podejście do budowania bogactwa narodowego". Za punkt wyjścia autor powyższego artykułu przyjmuje potrzebę określenia strategicznej wizji narodu. Dalsze rozważania opiera na cytowanej pracy, dotyczą one m.in. wiedzy na temat globalnej konkurencji oraz strategicznych grup narodów, zdobytej poprzez analizę silnych i słabych stron narodu oraz określenie trendów globalnych.
The article is an analysis of a Ph. Kotler's book "Marketing of the nation. Strategic approach to building of national heritage." The article refers to the problems of global cpmpetition and strategic groups of nations connected with analysis of weak and strong points of nation and global trends. (A.Ł.)
Rocznik
Strony
9--17
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Kotler Ph., Jatusripitak S., Maesincee S.: Marketing narodów. Strategiczne podejście do budowania bogactwa narodowego. Wyd. Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1999.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000009989