Czasopismo
2001
|
nr 896 Teoria i praktyka marketingu : materiały na konferencję naukową zorganizowaną przez Instytut Marketingu Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
|
69--74
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule omówiono koncepcję powiększania wartości usług przez dodawanie 2 grup elementów, zwanych: 1) usługami ułatwiającymi (informacje, przyjmowanie zamówień, wystawianie rachunków, płatności), 2) usługami ulepszającymi (konsultacje, gościnność, przechowywanie i opieka oraz wyjątki). Przedstawiono również etapy procesu projektowania i dostawy usługi.
The article consists of a conception of services value incensement by adding 2 groups of elements called easing and improving services. Easing services are such as information, order acceptance and making out an invoice, while improving services are such as consultations, hospitality, keeping and protection and exceptions. Stages of designing process and services were also presented. (A.Ł.)
Rocznik
Strony
69--74
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Lewitt T.: The Marketing Imagination, The Free Press New York 1983.
- Payne A.: Marketing usług, PWE Warszawa 1996 r.
- Lovelock Ch., Vandermerwe S., Lewis B., Services Marketing. A European perspective, Prentice Hall Europe 1999.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000009994