Czasopismo
2001
|
nr 896 Teoria i praktyka marketingu : materiały na konferencję naukową zorganizowaną przez Instytut Marketingu Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
|
109--117
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule omówiono formy aktywizacji sprzedaży detalicznej, poprzez wykorzystanie różnorodnych instrumentów z zakresu: merchandisingu, promocji w miejscu sprzedaży i współpracy producenta z sieciami detalicznymi. Skoncentrowano się szczególnie na działania z zakresu promocji sprzedaży.
The article presents forms of retail sales promotion, which uses different instrument connected with merchandising, promotion of place of sale and co-operation between producer and retail network. The article mainly focuses on sale promotion activities. (A.Ł.)
Rocznik
Strony
109--117
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
- Drewińska U.: Merchandising detaliczny. PN Nr 863 AE Wrocław.
- Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W.: Marketing - punkt zwrotny nowoczesnej firmy, PWE Warszawa 1996.
- Grzesiuk A.: Tajemnice sklepowej półki. "Marketing w Praktyce". Nr 6 1999.
- Kall J.: Silna marka. Istota i kreowanie. PWE Warszawa 2001.
- Kałążna-Drewińska U., Iwankicwicz-Rak B.: Marketing w handlu. Wyd. AE. Wrocław 1999.
- Lechmann M.: Promocja w sklepie, "Marketing w Praktyce" Nr 6, 1999.
- Plichta J.: Towarowa układanka : space management. "Marketing w Praktyce" Nr 2, 1997.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000009997