Czasopismo
2001
|
nr 896 Teoria i praktyka marketingu : materiały na konferencję naukową zorganizowaną przez Instytut Marketingu Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
|
131--140
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Zdaniem autorki adaptowanie koncepcji public relation w praktyce szkół wyższych o statusie non-profit jest warunkiem ich sukcesu, którym jest nie tylko realizacja celów publicznych, ale także zdobycie poparcia społecznego i funduszy na ich działalność. Cele public relations szkoły wyższej, a także przykładowe narzędzia ich realizacji, zaprezentowano w formie tabeli.
Adaptation of public relation conception in practice of higher education with the non-profit status is a condition of its success according to the author. There is also realization of pubic aims and gathering of public support and funds for its activity. The aim of public relation of higher education and tools of its realization is presented in tables in this article. (A.Ł.)
Rocznik
Strony
131--140
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Drucker P.F.: Managing The Non Profit Organization. Heinemann Ltd. 1997.
- Goban-Klas T.: Public Relations: czyli promocja reputacji. Business Press, Warszawa 1997.
- Iwankiewicz-Rak B.: Marketing organizacji niedochodowych. Wybrane problemy adaptacji w warunkach polskich. AE, Wrocław 1997.
- Kotler Ph., Andreasen A.R.: Strategic Marketing for Monprofit Organizations. Prentice Hall 1991.
- Stone N.: The Management and Practice of Public Relations. Macmillan Press, London 1995.
- Wojcik K.: Public relations od A do Z. T. 1. Placet, Warszawa 1997.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000009999