PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | Procesy internacjonalizacji we współczesnej gospodarce światowej | 67--72
Tytuł artykułu

Strategia marketingowa irlandzkiej firmy "Avonmore" na międzynarodowym rynku produkcji żywności

Autorzy
Warianty tytułu
Marketing Strategy of Irish Enterprise Called "Avonmore" on International Food Processing Market
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono działalność holdingu "Avonmore Waterford Group", który zajmuje się produkcją i dystrybucją wielu produktów żywnościowych na kilku kontynentach. Omówiono misję, cele i zasady polityki jakości realizowane przez to przedsiębiorstwo.
EN
The activity of "Avonmore Waterford Group" holding, especially a production and distribution of products on few continents was shown. A mission, aims and rules of quality policy realised by that enterprise were discussed.(AŁ)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000010096

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.