PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | Procesy internacjonalizacji we współczesnej gospodarce światowej | 67--72
Tytuł artykułu

Strategia marketingowa irlandzkiej firmy "Avonmore" na międzynarodowym rynku produkcji żywności

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Marketing Strategy of Irish Enterprise Called "Avonmore" on International Food Processing Market
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono działalność holdingu "Avonmore Waterford Group", który zajmuje się produkcją i dystrybucją wielu produktów żywnościowych na kilku kontynentach. Omówiono misję, cele i zasady polityki jakości realizowane przez to przedsiębiorstwo.
EN
The activity of "Avonmore Waterford Group" holding, especially a production and distribution of products on few continents was shown. A mission, aims and rules of quality policy realised by that enterprise were discussed.(AŁ)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000010096

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.