PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 2 | 69--81
Tytuł artykułu

Symbol jako wizualny element marki

Autorzy
Warianty tytułu
A Symbol as Visual Element of Mark
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Symbol marki pełni w obecnych czasach funkcję herbu, godła XX wieku i obok nazwy jest strategicznym elementem identyfikacji firmy lub produktu. Artykuł poświęcony jest gamie zagadnień omawiających: historię marki, terminy związane z symbolem marki (np. logo, logotyp, monogramy, kaligramy, piktogramy), zasady tworzenia oraz opracowania plastycznego (np. kształt liter, kolor) i umieszczania symboli, by poprawnie odwzorowywały charakter firmy lub produktu. Dwa ostatnie zagadnienia są szczególnie dokładnie omówione przez autora ze względu na ich strategiczne miejsce w szybkiej komunikacji wizualnej między nadawcą a klientem, podczas której symbol wyrażając tożsamość firmy utrwala obraz produktu w świadomości klienta.
EN
A history of mark, terms related to the mark's symbol and rules of creation the mark as strategic element of firm's or product's identification has been presented. (AŁ)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000010147

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.