PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor stara się odpowiedzieć na pytanie jaką rolę i jakie zadania logistyki globalnej należy wyznaczyć w internacjonalizacji przedsiębiorstw.
EN
The author tries to reply on the question about the role and tasks of global logistics in internationalisation of enterprises.(AŁ)
Bibliografia
  • Ballou R.H.: Business Logistics Management, 3rd ed., Prentice-Hall. New Jersey: Englewood Cliffs 1992.
  • Cichon W.: Globalisierung als strategisches Problem. München: VVF 1988, s. 254; za: Rymarczyk J., Internacjonalizacja przedsiębiorstwa, PWE, Warszawa 1996.
  • Frazier G.L., Summers J.O.: Interfirm Influence Strategies and Their Application Within Distribution Channels. Journal of Marketing 1984, vol. 48, Summer, s. 43-55.
  • Gołembska E., Szymczak M.: Logistyka międzynarodowa. Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Poznań 2000.
  • Griffin R., Purtay M.: International business. Addison Wesley 1996.
  • Hill Ch.H.: International business, competing in the global marketplace. Irwin 1997.
  • Peters H., Jackel O.: The day of megacarrier. "Logistics Europe" 1988.
  • Rymarczyk J., Internacjonalizacja przedsiębiorstwa, PWE, Warszawa 1996.
  • Stern L.N., El-Ansary A.I.: Marketing Channels, Prentice-Hall. New Jersey: Englewood Cliffs 1977.
  • Water D.: Developing global logistics. London: CRC Press 1998.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000010159

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.