PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 900 Sukces w zarządzaniu : problemy organizacyjno-zarządcze i psychospołeczne | 206--212
Tytuł artykułu

Dyrektor szkoły : rozpoznanie zachowań przywódczych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
School Headmaster : Identification of Leadership Behaviour
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Niniejsze opracowanie ma na celu przedstawienie sposobu identyfikacji zachowań przywódczych dyrektora szkoły. (fragment z tekstu)
EN
The assumption of the article is that a school headmaster, managing intelligent organization, should have leadership qualities. On the basis of professional literature the article presents various concepts of leadershipbehaviour. In the context of the background concepts presented the author propeses a method of determining if the school deadmaster shows leadership qualities. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Blikle A.: Pracodawco, nie bądź toksyczny (wywiad dla E. Szemplińskiej). "Rzeczpospolita" z 31.03.1999 r.
  • Drucker P.: Praktyka zarządzania. Kraków: Czytelnik, AE 1994.
  • Dzierzgowska I.: Szkota dyrektorów. Warszawa: Wydawnictwo CODN 1994.
  • Krupski R.: Podstawy organizacji i zarządzania. Wałbrzych: Wydawnictwo BiS, Wałbrzyska Wyższa Szkoła Zarządzania i Przedsiębiorczości.
  • Perechuda K.: Przedsiębiorstwo inteligentne. Maszynopis powielony.
  • Raszkowska G.: Zaufanie zamiast kontroli. "Rzeczpospolita" z 6.10.1999.
  • Russ-Eft D. i in.: Aktualne pojmowanie przywództwa: model od podstaw dla nowoczesnego miejsca pracy. "Learning Systems Polska" 1998.
  • Westwood W.: Podstawy skutecznego zarządzania. Kraków: M and A Marketing Communications Inc. 1998.
  • Zenger H.J.: Przywództwo - lepsza strona zarządzania. Learning Systems Polska 1998.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000010171

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.