PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 925 Skuteczność marketingu w przedsiębiorstwach polskich | 101--111
Tytuł artykułu

Działalność marketingowa w usługach - zróżnicowania podmiotowe (w świetle wyników badań empirycznych)

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Marketing Activity in Services - Subjective Diversity (in the Light of Empirical Research)
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest identyfikacja podmiotowych zróżnicowań wybranych aspektów strategii marketingowej polskich firm usługowych w 1999 roku.
EN
The goal of this article is identification of subjective diversity of selected aspects of marketing strategies in Polish services companies in 1999. (M.P.)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000010190

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.