PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 916, t. 1 Zmiana warunkiem sukcesu : transformacja przedsiębiorstw - problemy, metody, efekty | 274--281
Tytuł artykułu

Identyfikacja mocnych i słabych stron przedsiębiorstwa

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Identyfication of Strong and Weak Points of a Company
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono za literaturą przedmiotu różne metody określania mocnych i słabych stron firmy. W ostatnim fragmencie zaproponowano własną skałę wartościującą mocne i słabe strony przedsiębiorstwa. Można ją wykorzystać w analizie strategicznej SWOT. (abstrakt oryginalny)
EN
Basing on the literature in the paper different methods of strengths and weakness determination have been presented and discussed. In the conclusion autor's own scale strengths and weaknesses assessment has been proposed. The scale can be used in the process of SWOT analysis. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Barney J.B., (1991): Firm Resources and Sustained Competitive Advantage, Journal of Management, Vol. 17, No. 1.
  • Bratnicki M., (2000): Kompetencje przedsiębiorstwa. Od określania kompetencji do zbudowania strategii, Placet, Warszawa.
  • Hinterhuber H. H., (1980): Strategische Unternehmungsfuhrung, Berlin und New York.
  • Krupski R., (1994): Identyfikacja i realizacja strategii firmy, Leopoldinum, Wrocław.
  • Krupski R. [red.], (2001): Zarządzanie strategiczne. Koncepcje. Metody. Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Wrocław.
  • Whitney J.O., (1996): Strategic Renewal for Business Units, Harvard Business Review, nr 4.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000010285

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.