PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | 2 | 69--82
Tytuł artykułu

Wizualno-werbalne elementy reklamy wydawniczej książek a jej funkcje (na przykładzie katalogów)

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Visual Elements of Advertisements of Book Publishers and its Functions (on the Example of Catalogues)
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Reklama wydawnicza (reklama za pomocą druku) jest jednym z bardziej popularnych rodzajów reklamy książek. Jedną z form tej reklamy są katalogi. W artykule omówiono elementy werbalno - wizualne reklamy występujące w większości analizowanych marteriałów.
EN
The article answers the question how communicative functions of advertisements are realised by advertisements of book publishers. The analysis is based on empirical material gathered from 52 catalogues during the Fourth Book Fair in Krakó 2000. (original abstract)
Rocznik
Tom
2
Strony
69--82
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000010302

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.